Allianz i Mondial Assistance wprowadzają aplikację z geolokalizacją

Dodano: 17-03-2017

Allianz we współpracy z Mondial Assistance wprowadził usługę geolokalizacji pomocy drogowej. Dzięki tej usłudze klient będzie mógł sprawdzić na mapie, gdzie aktualnie znajduje się holownik oraz oszacować czas jego przybycia. Jak wskazują twórcy rozwiązania, stanowi ono odpowiedź na coraz większy popyt i zainteresowanie klientów usługami assistance.

Jak wynika z raportu Mondial Assistance ”Rynek usług assistance widziany oczami klientów”, w 2016 r. z usług pomocowych skorzystało ponad 2,6 mln klientów w Polsce. Największą popularnością cieszyły się usługi assistance samochodowego. Z tego rodzaju pomocy w zeszłym skorzystało 1,23 mln osób, prawie co drugi posiadacz takiego pakietu. Ponadto, z badania wynika, że usługi assistance cieszą się 95-proc. wskaźnikiem zadowolenia klientów (więcej: Rynek assistance stale rośnie. W 2016 r. z usług pomocowych skorzystało 2,6 mln Polaków).

Ze względu na dynamicznie rosnącą popularność assistance samochodowego ubezpieczyciele wprowadzają na rynek coraz więcej technologicznych nowości, które z jednej strony ułatwiają proces udzielenia pomocy, a z drugiej przekładają się na większy komfort i zadowolenie klientów. 

– Assistance samochodowy należy do tego typu usług, gdzie czas oczekiwania na pomoc ma ogromne znaczenie z punktu widzenia klienta. Dlatego stworzyliśmy usługę, dzięki której tuż po wezwaniu pomocy drogowej klient otrzymuje na swojego smartfona link do mapy, pod którym może sprawdzić dokładną lokalizację jadącej do niego pomocy drogowej oraz faktyczny czas jej dojazdu. Myślę, że takie rozwiązanie niewątpliwie zmniejsza poziom stresu klienta – mówi Olena Lyevina kierownik produktów Allianz.

– Aplikacja wyposażona jest w geolokalizację, dzięki czemu klient jest w stanie bardzo precyzyjnie powiedzieć nam, w jakim miejscu się znajduje – tłumaczy Piotr Ruszowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mondial Assistance.

Tagi: assistance
wstecz