Alior Bank również w Booksy

Dodano: 29-05-2020
Publikator: informacja prasowa

Kolejny bank dołączył do Booksy, od teraz klienci Alior Banku mogą rezerwować wizytę w oddziale poprzez aplikację. Usługa jest skierowana do klientów indywidualnych i mikroprzedsiębiorców.

Alior Bank to kolejny, po BNP Paribas, bank, który dołączył ze swoją ofertą do aplikacji Booksy. Czytaj więcej: Z doradcą BNP Paribas można umówić się przez Booksy

- Wykorzystanie popularnej aplikacji, jaką jest Booksy, to najlepszy przykład usługi pozafinansowej, która znakomicie uzupełnia i wzbogaca sposób działania banku. Za strategią „Więcej niż bank” stoi właśnie przekonanie, że bankujący Polacy obok najwyższej jakości produktów i usług finansowych potrzebują także rozwiązań, które podnoszą wygodę kontaktu z bankiem. Wspólna umowa to także efekt specjalnego wyzwania RBL_START #COVID-19, którego celem było znalezienie we współpracy ze startupami odpowiedzi na skutki pandemii, takich jak na przykład unikanie dużych skupisk ludzkich – mówi Marcin Jaszczuk, wiceprezes zarządu Alior Banku.

Na początku z Booksy będą mogły skorzystać osoby, które będą chciały wybrać się do dowolnej placówki własnej w Warszawie, Krakowie lub Wrocławiu. To kolejne wdrożenie wprowadzone ze względu na epidemię koronawirusa.

- Mamy nadzieję, że podobnie jak w przypadku podpisu elektronicznego, wejście banku na platformę Booksy spowoduje, że wkrótce powstanie nowy standard budowania relacji z klientami, nie tylko w branży finansowej, nastawiony na ich maksymalną wygodę. To rozwiązanie znakomicie wpisuje się w wizję oddziału Alior Banku jako miejsca, które zapewnia klientom dyskrecję i wsparcie w kluczowych dla nich kwestiach – podsumowuje Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca pionem sprzedaży segmentu klienta indywidualnego w Alior Banku.

wstecz