Agenci Online obsłużą klientów Nationale-Nederlanden

Dodano: 08-06-2017

Nationale-Nederlanden uruchomiło wideo-czat dla klientów. Nowa usługa – Agent Online – umożliwia zdalne spotkanie z przedstawicielem firmy.

– Chcemy być dostępni dla naszych klientów zawsze i wszędzie, bez względu na to, gdzie się w danej chwili znajdują. Zdajemy sobie sprawę, że ich życie pędzi w niesamowitym tempie i dlatego dajemy im wybór, jaka forma kontaktu jest dla nich optymalna. Nie ma potrzeby instalowania żadnych aplikacji na komputerze, wystarczy łącze internetowe – wyjaśnia Maciej Kurowski, kierownik Bezpośrednich Relacji z Klientem w Nationale-Nederlanden.

Usługa wideo-czatu jest dostępna na stronie internetowej ubezpieczyciela. Jak wskazano w komunikacie prasowym, taka forma kontaktu może być szczególnie cenna dla przyszłych klientów, którzy dopiero zapoznają się z ofertą Nationale-Nederlanden i chcieliby dowiedzieć się więcej.

Agenci Online są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 20:00, a jeśli klient potrzebuje, może umówić się na spotkanie online nawet w weekend lub pozostawić swoje dane z prośbą o kontakt. Agenci Online służą pomocą w kwestiach związanych z ofertą Nationale-Nederlanden. Są w stanie przeprowadzić analizę potrzeb i dokonać wyliczenia składki ubezpieczeniowej dla konkretnych warunków.

- Wiemy, że dla klientów ważny jest nie tylko zakres ubezpieczenia z przejrzystością warunków, ale także sposób obsługi. Dlatego upraszczamy Ogólne Warunki Ubezpieczenia, aby były czytelne i zrozumiałe dla klientów. Wprowadzamy też nowoczesne sposoby kontaktu z nami. Możliwość porozmawiania z agentem w trybie online jest ogromnym ułatwieniem i oszczędnością czasu dla klienta – podsumowuje Maciej Kurowski.

Tagi: agent
wstecz