350 mln transakcji w IKO

Dodano: 12-03-2020
Publikator: informacja prasowa

Aplikacja mobilna banku PKO BP funkcjonuje od 7 lat. Od początku jej istnienia klienci logowali się tam 2 mld razy i wykonali 350 mln transakcji na łączną kwotę ponad 12 mld zł. Liczba aktywnych aplikacji wyniosła w tym roku 4,5 mln. Aplikacja mobilna banku PKO BP funkcjonuje od 7 lat. Od początku jej istnienia klienci logowali się tam 2 mld razy i wykonali 350 mln transakcji na łączną kwotę ponad 12 mld zł. Liczba aktywnych aplikacji wyniosła w tym roku 4,5 mln.

– IKO niezmiennie pozostaje najpopularniejszą na rynku i najlepiej ocenianą przez użytkowników aplikacją bankową w Polsce. Jej wzrost odzwierciedla cyfrowy rozwój naszego banku. Pokazuje też perspektywę wdrożeń kolejnych mobilnych funkcji, które bank zamierza wprowadzić dla wygody klientów. Jesteśmy dumni z tej siedmiolatki, ale to dopiero pierwszy mocny rozbieg na długim dystansie tworzenia PKO Banku Przyszłości – podkreśla Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych.

Użytkownicy aplikacji najczęściej używają jej do robienia przelewów i płatności – w Internecie oraz zbliżeniowych. W ostatnich miesiącach wprowadzono do aplikacji szereg funkcjonalności pozabankowych, takich jak: możliwość zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych czy opłacenia miejskich parkingów.

wstecz