Analiza wymagań i potrzeb klienta oraz realizacja obowiązków informacyjnych wg KNF

Autor: Karina Szewczak-Białas, radca prawny | Kancelaria CZUBLUN TRĘBICKI

Z tego Legal Flash’a dowiedzą się Państwo o oczekiwania KNF co do realizacji przez dystrybutorów ubezpieczeń obowiązków w zakresie badania wymagań klientów i realizacji obowiązków informacyjnych o produkcie na gruncie ustawy o dystrybucji ubezpieczeń.
Czytaj więcej

Bank Millenium z innowacyjnym pakietem dla firm

Publikator: informacja prasowa
Bank Millenium wystartował z nową inicjatywą, skierowaną do klientów segmentu Biznes. Bank zaoferował pakiet Smart Terminal Plus, który daje dostęp do multifunkcyjnego terminalu płatniczego z mobilną aplikacją i bezprzewodową drukarką fiskalną online.
Czytaj więcej

Bank BNP Paribas proponuje firmom nowe eko-cyfrowe rozwiązanie

Publikator: informacja prasowa
Bank BNP Paribas wychodzi naprzeciw zmieniającym się warunkom prowadzenia biznesu i proponuje firmom segmentu MŚP działać ekonomiczne, ekologicznie i elektronicznie.
Czytaj więcej

Które argumenty przekonują klientów? Sztuczna inteligencja analizuje rozmowy w call center Link4

Link4 wdrożyło narzędzie, które analizuje m. in. emocje pojawiające się podczas rozmowy klienta z pracownikiem call center. Rozwiązanie ma pomóc ubezpieczycielowi zdecydować, co powinien poprawić w ścieżce sprzedaży.
Czytaj więcej
1    1  2  3  4  5  6  7    2070