​13 proc. premii dla inwestorów „Faworyci Konsumentów”

Dodano: 17-05-2016

Klienci, którzy zainwestowali w produkt strukturyzowany „Faworyci Konsumentów” Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Europa i Eurobanku, otrzymali blisko 13 proc. premii.

Produkt „Faworyci Konsumentów” opierał się na bezpiecznej konstrukcji składającej się w z połączenia lokaty oraz produktu strukturyzowanego. Lokata o promocyjnym oprocentowaniu była zakładana na czas trwania zapisów na produkt. Następnie wypracowane odsetki przekazywane były na konto osobiste, a kapitał lokaty na inwestycję.

Wysokość zysku z inwestycji była uzależniona od notowań akcji 5 globalnych spółek - gigantów branży spożywczej: McDonald’s, Coca-Cola, Heineken, Danone, Nestle. Produkt umożliwiał osiągnięcie nawet do 25 proc. zysku z części inwestycyjnej w sytuacji korzystnych notowań spółek. Minimalna kwota inwestycji wynosiła 5.000 złotych. Klienci nie ponosili opłat wstępnych za przystąpienie do ubezpieczenia. Podczas okresu ubezpieczenia zostali objęci ochroną ubezpieczeniową przez TU na Życie Europa. Po jego zakończeniu otrzymali gwarantowane świadczenie z tytułu dożycia do końca okresu odpowiedzialności w wysokości 100,1% zainwestowanej kwoty wraz z wypracowaną premią.

Klienci mogli zainwestować w „Faworytów Konsumentów” we wrześniu 2013 r. Czas trwania produktu wynosił 2,5 roku. W tym okresie wypracował on prawie 13 proc. premii, co przełożyło się na 5,1 proc. w skali roku. Dodatkowo produkt dawał klientom ubezpieczenie na wypadek zgonu w wyniku nieszczęśliwego wypadku komunikacyjnego.

wstecz